FAQ

Товар оплачено. Які гарантії, що я його отримаю?

Після оплати, у клієнта залишається два документи, які є підтвердженням нашої співпраці:

  • рахунок-фактура (вона автоматично буде вам відправлено з сайту інтернет-магазину після оплати);
  • квитанція про здійснення платежу (надається вашим банком).

Маючи ці документи, покупець може впливати на недобросовісного продавця через товариство захисту прав споживача або суд. Також, ваші інтереси оберігає Закон України про "Захисту прав споживачів".

Як скасувати або змінити замовлення?

Щоб скасувати замовлення або внести до нього зміни, телефонуйте: +38 067 517 88 07.

Чи здійснюється підйом великогабаритного товару до квартири?

Доставка товарів з інтернет-магазину TUK-TUK здійснюється транспортними компаніями. Питання підйому великогабаритного товару вирішується при оформленні замовлення. Повідомте про необхідність даної послуги нашого менеджера.

Підйом великогабаритних товарів платна послуга. Подробиці ви можете дізнатися на сайті обраної вами служби доставки.

Я можу зробити покупку в розстрочку?

На даний момент ця послуга доступна тільки клієнтам ПриватБанку.

Як скористатися послугою ПриватБанку "Оплата частинами"?

Скористатися послугою "Оплата частинами" можуть тільки клієнти ПриватБанку. Подібний спосіб оплати поширюється не на весь товар, а тільки на той, який отримав нагороду "Оплата частинами".

При оформленні замовлення, виберіть спосіб оплати "Оплата частинами".

Максимальний термін розстрочки - 9 місяців, мінімальний - 1.

Щомісяця з вашої картки банк буде списувати кошти. Обов'язково, при оформленні цього виду розстрочки, на карті повинно бути достатньо грошей для оплати першого платежу.

Щоб отримати більш детальну інформацію, зверніться в колл-центр ПриватБанку.

Як оформити "Миттєву розстрочку" від ПриватБанку?

Щоб оформити "Миттєву розстрочку" від ПриватБанку, на етапі оплати оберіть спосіб "В кредит", а потім - бажаний вид кредиту "Миттєва розстрочка". Можливі терміни кредиту: 1-24 місяці. По закінченню 30 днів з моменту останнього платежу, банк автоматично буде списувати оплату рівними частинами. Комісія від банку - 2,9% щомісяця.
Більше подробиць надасть служба підтримки клієнтів ПриватБанку.

Можна обміняти або здійснити повернення товару?

Повернення і обмін придбаного товару гарантується Законом України "Про захист прав споживача". Згідно з чинним законодавством, у вас є право на обмін і повернення протягом 14 днів.

Зверніть увагу:

  • товар повинен зберігати продажний выгляд;
  • комплектація повинна бути повною;
  • всі бірки, заводське маркування, захисні плівки повинні бути збережені;
Як здійснюється обмін чи повернення?

Повернення товару здійснюється на адресу складу, з якого було здійснено відправлення вам. Попередньо зателефонуйте менеджерам інтернет-магазину TUK-TUK (+38 067 517 88 07) та повідомте про причину повернення або обміну, узгодьте нюанси.

Повернення грошей буде здійснено протягом 7 робочих днів.

Чому мені можуть відмовити у поверненні товару?

У поверненні можуть відмовити, якщо:
- пройшло 14 днів з моменту отримання товару;
- товар був у використанні;
- пошкоджена цілісність упаковки, загублені бірки, порушено заводське маркування.

Якщо товар доставлено з дефектами?

У разі виникнення будь-яких питань телефонуйте менеджерам інтернет-магазину TUK-TUK (+38 067 517 88 07).
Уважно огляньте товар при кур'єрі, якщо будуть видимі пошкодження, задокументуйте це. Як правило, транспортні компанії мають бланки на випадок пошкодження.
Маючи на руках оформлену претензію і фото дефектів, легше отримати компенсацію.